Návrh marketingového plánu pro vybranou společnost – Bc. Barbora Hudečková
Bc. Barbora Hudečková
Master's thesis
Návrh marketingového plánu pro vybranou společnost
Proposal of a Marketing Plan for the Selected Company
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingového plánu pro společnost HEPRO, spol. s.r.o., která podniká v oblasti klimatizačních a vzduchotechnických zařízení. Podstatou realizace návrhu je především zvýšení povědomí o společnosti a získání nových zákazníků za využití vybraných marketingových nástrojů. Teoretická část diplomové práce shrnuje poznatky vztahující se k problematice marketingového …moreAbstract:
The master thesis is focused on the creation of a marketing plan for the selected company operating in the field of air conditioning and ventilation equipment - HEPRO. The main purpose of the proposal is to increase awareness of the company and to attract new customers using selected marketing tools. The theoretical part of the thesis summarizes the knowledge related to the issue of marketing planning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hudečková, Barbora. Návrh marketingového plánu pro vybranou společnost. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová