Inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole – Daniela KUTÁČOVÁ
Daniela KUTÁČOVÁ
Diplomová práce
Inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole
Inclusive Education of Pupils with Special Educational Needs at Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole. Hlavní cíl práce byl rozdělen do dílčích cílů: Dílčí cíl č. 1 - zjistit, se kterou skupinou žáků s SVP se pedagogové ve své praxi setkávají nejčastěji. Dílčí cíl č. 2 - zjistit názor pedagogů na inkluzivní vzdělávání. Dílčí cíl č. 3 - zjistit, zda jsou pedagogové dobře informováni …víceAbstract:
The thesis deals with analysis of inclusive education for children with special educational needs. Its main goal has been divided into these objectives: Objective No. 1 - to find out which group of learners with special educational needs teachers most often encounter in practice. Objective No. 2 - to find out teachers´opinions about inclusive education. Objective No. 3 - to find out whether the teachers …víceKlíčová slova
Inkluze inkluzivní vzdělávání integrace žák dítě pedagog handicap postižení poruchy autistického spektra dětský autismus Aspergerův syndrom narušená komunikační schopnost vada řeči vývojová dysfázie nadání chronické onemocnění diabetes celiakie speciální vzdělávací potřeby podpůrná opatření.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Igor Hampl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUTÁČOVÁ, Daniela. Inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová