Tomáš Hron
Diplomová práce
DAMU pro nedamáky
DAMU FOR EVERYBODY
Anotace:
Diplomová práce hodnotí nynější nabídku uměleckých volnočasových aktivit pro děti a mládeţ na území České republiky. Zaměříme se na klady a zápory, které můţe umělecký kurz přinést, a jednotlivé produkční sloţky takovéto akce. Hlavními předměty diplomové práce jsou projekt Kurzy NAPLNO a metodika při vedení hereckého workshopu. Kurzy NAPLNO vznikly v roce 2015 na základě špatné zkušenosti s jinými …víceAbstract:
Dissertation evaluated present offers of free-time artistic activities for children and youth in Czech Republic. We will focus on pros and cons of these artistic workshops and individual elements of events like this. Main subjects of dissertation are project Kurzy NAPLNO and methods of leading workshops for actors. Kurzy NAPLNO origin in 2015 was based on bad experience with another artistic course …víceKlíčová slova
umělecké kurzyKlíčová slova
divadelní školyKlíčová slova
herectvíKlíčová slova
alternativní kulturaKlíčová slova
vzdělávací kurzyKlíčová slova
vysokoškolské studium
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9880
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2016
- Vedoucí: Jiří HAVELKA
- Oponent: Vladimír NOVÁK
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 9. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Herectví alternativního a loutkového divadla
Práce na příbuzné téma
-
Monitorování diváckých ohlasů školních divadel Janáčkovy akademie múzických umění v Brně ve vztahu k divadelním inscenacím
Markéta Stehlíková -
Slepý projekt - Konference na půdě Janáčkovy akademie múzických umění
Adéla Svídová -
Informační gramotnost studentů uměleckých vysokých škol v České republice: případová studie Janáčkovy akademie múzických umění
Iva Kašpárková -
Revitalizace kabelážního systému v budově Hudební fakulty Janáčkovy akademie múzických umění v Brně
Jan Špičák -
Uplatnění absolventů Katedry produkce Divadelní fakulty Akademie múzických umění v Praze
Františka Jesenská -
Uplatnění absolventů oboru činoherního herectví Janáčkovy akademie múzických umění v Brně na trhu práce
Veronika Bošelová -
Zmapování možností Divadelní fakulty Janáčkovy akademie múzických umění v Brně //při tvorbě databáze jejich absolventů
Tereza Hořínková -
Orchestrální akademie Filharmonie Brno - Studie proveditelnosti
Gabriela Vojtičková