Genta Allushi

Bakalářská práce

Marketingové komunikace sprchových gelů značky Dove v ČR

Marketing communication for Dove shower gels in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabýva analýzou marketingových komunikací sprchových gelů Dove na trhu Česke republiky. Celá analýza je zaměřena na dámské sprchové gely Dove v letech 2010 a 2011. Teoretická část práce se zabýva marketingem a jeho základní charakteristikou. Jsou zde rozebrány základní marketingové pojmy a na konec jsou zde rozebrány jednotlivé marketingové komunikace. V praktické části je představení …více
Abstract:
The key focus of the bachelor thesis is a critical analysis of the marketing communication strategy for Dove shower gels in the Czech market. In particular, the work explores strategies for shower gels for female consumers between years 2010 and 2011. The theoretical section provides an overview of the field of marketing and its basic characteristics, specifically, key marketing tools, definitions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jan Šmída

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34136