Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR – Bc. Milan ZAHÁLKA
Bc. Milan ZAHÁLKA
Bachelor's thesis
Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR
Project Tesco Charity of the Year 2007 and its effect on brand perception in particular regions of the Czech Republic
Anotácia:
Cílem práce je zhodnotit stav komunikace největšího charitativního projektu vyhlášeného společností TESCO STORES ČR, a. s. v roce 2007 nazvaného {\clqq}Tesco Charita roku 2007``. Provést marketingový výzkum projektu a na jeho základě: 1) analyzovat jeho vliv na vnímání značky Tesco v jednotlivých krajích ČR, 2) doporučit možná zlepšení v komunikačním mixu tohoto projektu, která povedou k vyšší efektivnosti …viacAbstract:
The aim of this study is to evaluate the conditions of communication of the largest charity project of TESCO STORES CR in 2007 named {\clqq}Tesco Charita roku 2007``. Accomplished marketing research and on the basis of the study: 1) analyze the influence of the charity project on the perception of a Tesco-mark in seperate Czech regions, 2) recommend some improvements of the communication mix of this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zverejniť od: 11. 5. 2013
Identifikátor:
7535
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAHÁLKA, Milan. \textit{Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/x8wim9/.
Jak správně citovat práci
ZAHÁLKA, Milan. Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická