Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR – Bc. Milan ZAHÁLKA
Bc. Milan ZAHÁLKA
Bachelor's thesis
Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR
Project Tesco Charity of the Year 2007 and its effect on brand perception in particular regions of the Czech Republic
Abstract:
Cílem práce je zhodnotit stav komunikace největšího charitativního projektu vyhlášeného společností TESCO STORES ČR, a. s. v roce 2007 nazvaného {\clqq}Tesco Charita roku 2007``. Provést marketingový výzkum projektu a na jeho základě: 1) analyzovat jeho vliv na vnímání značky Tesco v jednotlivých krajích ČR, 2) doporučit možná zlepšení v komunikačním mixu tohoto projektu, která povedou k vyšší efektivnosti …moreAbstract:
The aim of this study is to evaluate the conditions of communication of the largest charity project of TESCO STORES CR in 2007 named {\clqq}Tesco Charita roku 2007``. Accomplished marketing research and on the basis of the study: 1) analyze the influence of the charity project on the perception of a Tesco-mark in seperate Czech regions, 2) recommend some improvements of the communication mix of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Accessible from:: 11. 5. 2013
Identifier:
7535
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAHÁLKA, Milan. \textit{Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/x8wim9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZAHÁLKA, Milan. Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická