Bc. Milan ZAHÁLKA

Bachelor's thesis

Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR

Project Tesco Charity of the Year 2007 and its effect on brand perception in particular regions of the Czech Republic
Abstract:
Cílem práce je zhodnotit stav komunikace největšího charitativního projektu vyhlášeného společností TESCO STORES ČR, a. s. v roce 2007 nazvaného {\clqq}Tesco Charita roku 2007``. Provést marketingový výzkum projektu a na jeho základě: 1) analyzovat jeho vliv na vnímání značky Tesco v jednotlivých krajích ČR, 2) doporučit možná zlepšení v komunikačním mixu tohoto projektu, která povedou k vyšší efektivnosti …more
Abstract:
The aim of this study is to evaluate the conditions of communication of the largest charity project of TESCO STORES CR in 2007 named {\clqq}Tesco Charita roku 2007``. Accomplished marketing research and on the basis of the study: 1) analyze the influence of the charity project on the perception of a Tesco-mark in seperate Czech regions, 2) recommend some improvements of the communication mix of this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Accessible from:: 11. 5. 2013
Identifier: 7535

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2008

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZAHÁLKA, Milan. Projekt Tesco Charita roku 2007 a jeho vliv na vnímání značky v jednotlivých krajích ČR. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.