Vnímání textové stránky příspěvků na sociálních sítích a jeho využití pro marketingové účely – Bc. Radek Hájek
Bc. Radek Hájek
Diplomová práce
Vnímání textové stránky příspěvků na sociálních sítích a jeho využití pro marketingové účely
Perception of the text part of social media posts and its use for marketing purposes
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vnímání textové stránky příspěvků na sociálních sítích a na vliv drobných modifikací v textu na uživatele. Pomocí eye-trackingového výzkumu a hloubkových rozhovorů byly identifikovány faktory, které mají zásadní vliv na dobu pozorování a hodnocení příspěvků. Tohoto výzkumu se zúčastnilo 38 respondentů, kterým bylo předloženo celkem 11 stimulů simulujících rozdílná prostředí …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the perception of the text in social media posts and the impact of its minor modifications on users. Eye-tracking research and in-depth interviews have identified factors that have a major impact on the time of observation and the user´s overall evaluation of the posts. There were 38 respondents in research who were in total presented with 11 stimuli which were simulating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HÁJEK, Radek. \textit{Vnímání textové stránky příspěvků na sociálních sítích a~jeho využití pro marketingové účely}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/x9h38g/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev