Marketingová komunikace internetových obchodů – Bc. Aneta Tetíková
Bc. Aneta Tetíková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace internetových obchodů
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat stávající marketingovou komunikaci internetových obchodů, zaměřených na prodej hraček – Pompo, Sparkys a Bambule. Druhým krokem bylo na základě analýz navrhnout vylepšení komunikace, za účelem zvýšení konkurenceschopnosti a ziskovosti. Na základě literární rešerše bylo zjištěno, že nejvhodnější metodou k získání výsledků bude obsahová analýza webových stránek …moreAbstract:
The aim of Bachelar Thesis was to analyse current marketing communication of eshops focused on toys selling – Pompo, Sparkys, Bambule. The next step was to make a proposal for improvement of communication based on previous analysis for a purpose to make shop more competitive and more profitable. It has been found out the most relevant method to get data is content analysis of webpages based on usage …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/w0kxw/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2024
- Supervisor: Mgr. Michal Konečný, PhD.
- Reader: Ing. Vendula Dvořáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Kristina Tarkina -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
Email marketing technologického startupu
Kristýna Němcová -
Effect of email marketing on consumer choice
Petra Sukeníková -
Project Of Email Marketing Campaign for "RD winery" Wine Brand of Rang Dong Group
Minh Vu Ngo -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez