Bc. Tereza Trávníčková

Master's thesis

Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku

Digital marketing communication in selected company
Abstract:
V současné éře digitálního věku je pro podniky nezbytné, aby neustále inovovaly a přizpůsobovaly se rychlým změnám tržního prostředí. Tato diplomová práce se zaměřuje na vývoj inovativního modelu digitálního marketingu, jehož cílem je posílit konkurenceschopnost vybraného podniku prostřednictvím efektivního a strategického využití digitálních aktiv. Autorka nejprve provádí rozsáhlý průzkum současných …more
Abstract:
In the current era of the digital age, it is essential for businesses to continuously innovate and adapt to rapid changes in the market environment. This thesis focuses on the development of an innovative digital marketing model aimed at enhancing the competitiveness of the selected business through effective and strategic use of digital assets. The author first conducts an extensive survey of current …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní