Analýza merchandisingu kosmetických produktů v maloobchodě – Iveta Folvarčná
Iveta Folvarčná
Diplomová práce
Analýza merchandisingu kosmetických produktů v maloobchodě
Analysis of Merchandising Activities for Cosmetic Products in Retail
Anotace:
Tato diplomová práce se zaobírá analýzou merchandisingu kosmetických produktů v maloobchodě. Cílem práce bylo na základě kvalitativního výzkumu posoudit úroveň merchandisingových aktivit ústních vod Listerine, jež vyrábí společnost Johnson & Johnson, v předem vybraných maloobchodních jednotkách v Moravskoslezském kraji. Pozorovali jsme dostupnost jednotlivých výrobků v daných prodejnách, jejich umístění …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of merchandising activities of cosmetic products in retail. The aim of this thesis, based on qualitative research, was to assess the level of merchandising activities of Listerine mouthwash, manufactured by Johnson & Johnson, in chosen retails situated in Moravian-Silesian Region in the Czech Republic. We have been observing the availability of individual products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113734
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Jana Valdmannová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev