"Marketingová komunikace skrze módní blogy" – Eva Cao Thi
Eva Cao Thi
Bakalářská práce
"Marketingová komunikace skrze módní blogy"
Marketing communication through blogging
Anotace:
Bakalářská práce na téma Marketingová komunikace prostřednictvím blogů analyzuje nástroje používané na blozích a vliv tohoto druhu marketingové komunikace na spotřebitele. Vedlejším cílem je predikce vývoje vlivu blogů na českého spotřebitele.Abstract:
The bachelor thesis Marketing communication through blogging analyzes the tools that are being used on blogs and their impact on a consumer. Secondary objective is to forecast the trend of the impact of blogging on a czech consumer.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35527
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2013
- Vedoucí: Jitka Odehnalová
- Oponent: Michal Henrych
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35527
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev