Eva Cao Thi

Bachelor's thesis

"Marketingová komunikace skrze módní blogy"

Marketing communication through blogging
Abstract:
Bakalářská práce na téma Marketingová komunikace prostřednictvím blogů analyzuje nástroje používané na blozích a vliv tohoto druhu marketingové komunikace na spotřebitele. Vedlejším cílem je predikce vývoje vlivu blogů na českého spotřebitele.
Abstract:
The bachelor thesis Marketing communication through blogging analyzes the tools that are being used on blogs and their impact on a consumer. Secondary objective is to forecast the trend of the impact of blogging on a czech consumer.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2013
  • Supervisor: Jitka Odehnalová
  • Reader: Michal Henrych

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35527