Eliška Kotálová

Bachelor's thesis

Moderní trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na product placement

Modern trends in marketing focusing on product placement
Abstract:
Tato práce se zabývá moderními trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na product placement. V teoretické části je nejprve přiblížena problematika marketingové komunikace včetně specifikace jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, dále jsou představeny některé důležité trendy v marketingové komunikaci, z nichž největší prostor je věnován právě product placementu. Empirická část se zabývá vztahem …more
Abstract:
This work deals with the modern trends in marketing. It is focused on product placement. The theoretical part introduces marketing communications including specification of communication mix, also presents some important trends in marketing communication. The largest part is devoted to product placement. The empirical part deals with the relationship of consumer in age 25-34 for product placement. …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 11. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2013
  • Supervisor: Eva Kašparová
  • Reader: Michal Andera

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/65820