Moderní trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na product placement – Eliška Kotálová
Eliška Kotálová
Bachelor's thesis
Moderní trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na product placement
Modern trends in marketing focusing on product placement
Anotácia:
Tato práce se zabývá moderními trendy v marketingové komunikaci se zaměřením na product placement. V teoretické části je nejprve přiblížena problematika marketingové komunikace včetně specifikace jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, dále jsou představeny některé důležité trendy v marketingové komunikaci, z nichž největší prostor je věnován právě product placementu. Empirická část se zabývá vztahem …viacAbstract:
This work deals with the modern trends in marketing. It is focused on product placement. The theoretical part introduces marketing communications including specification of communication mix, also presents some important trends in marketing communication. The largest part is devoted to product placement. The empirical part deals with the relationship of consumer in age 25-34 for product placement. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 11. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/65820
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
- Vedúci: Eva Kašparová
- Oponent: Michal Andera
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/65820
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingová komunikace rehabilitačního centra
Andrea ZICHOVÁ