Možnosti využitia Facebooku a guerillového marketingu v Knižnici Antona Bernoláka v Nových Zámkoch – Bc. Andrea Szászová
Bc. Andrea Szászová
Bakalářská práce
Možnosti využitia Facebooku a guerillového marketingu v Knižnici Antona Bernoláka v Nových Zámkoch
Possibilities of the Use of Facebook and Guerrilla Marketing in Anton Bernolák Library in Nové Zámky
Abstract:
The bachelor thesis deals with internet marketing and its use in library. The work is divided into two parts. The first theoretical part is devoted to internet marketing in general and a separate section of this chapter deals with the social network site Facebook and guerrilla marketing. The practical part of the thesis deals with mapping of the marketing in the Anton Bernolák Library. In the next …víceAbstract:
Bakalárska práca sa venuje internetovému marketingu a jeho využitiu v knižnici. Práca je rozdelená na dve časti. Prvá teoretická časť je venovaná internetovému marketingu všeobecne a samostatná časť tejto kapitoly je venovaná sociálnej sieti Facebook a guerillovému marketingu. V praktickej časti sa práca zaoberá zmapovaním marketingu v Knižnici Antona Bernoláka. Následne je tu popísané využitie Facebooku …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f0bg0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2013
- Vedoucí: PhDr. Martin Krčál, DiS.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SZÁSZOVÁ, Andrea. \textit{Možnosti využitia Facebooku a guerillového marketingu v Knižnici Antona Bernoláka v Nových Zámkoch}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/xffg1a/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Marketing na internetu
Dmytro Trofymchuk -
Guerrilla Marketing in Education Industry
Ulbossyn Aidymbekova -
Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách
Eliška Sovová -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Daniela Nacházelová -
Guerrilla marketing
Lenka BLAŽKOVÁ -
Guerilla marketing- analýza praktického příkladu
Martin Běhůnek