Využití celebrit v marketingové komunikaci dámské kosmetiky značky adidas – Kristina Adamcová
Kristina Adamcová
Master's thesis
Využití celebrit v marketingové komunikaci dámské kosmetiky značky adidas
The use of celebrities in marketing communication of adidas women cosmetics brand
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo vyhodnotit vhodnost volby beachvolejbalových reprezentantek Kristýny Kolocové a Markéty Slukové jako nových tváří dámské kosmetiky značky adidas. Po představení značky adidas následuje popis portfolia produktů distribuovaných touto značkou, deskripcí její komunikace a charakteristikou komunikace hlavního konkurenta. Sekundární výzkum připravil potřebné základy pro výzkum …moreAbstract:
The objective of the diploma thesis was to evaluate the suitability of choosing beach volleyball representatives Kristýna Kolocová and Markéta Sluková as the new faces of the adidas brand women's cosmetics line. Following the introduction of the adidas brand is an account of products portfolio distributed by this brand, description of their communication and characteristics of communication of their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40726
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Martina Chládková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40726
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev