Kristina Adamcová

Master's thesis

Využití celebrit v marketingové komunikaci dámské kosmetiky značky adidas

The use of celebrities in marketing communication of adidas women cosmetics brand
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo vyhodnotit vhodnost volby beachvolejbalových reprezentantek Kristýny Kolocové a Markéty Slukové jako nových tváří dámské kosmetiky značky adidas. Po představení značky adidas následuje popis portfolia produktů distribuovaných touto značkou, deskripcí její komunikace a charakteristikou komunikace hlavního konkurenta. Sekundární výzkum připravil potřebné základy pro výzkum …more
Abstract:
The objective of the diploma thesis was to evaluate the suitability of choosing beach volleyball representatives Kristýna Kolocová and Markéta Sluková as the new faces of the adidas brand women's cosmetics line. Following the introduction of the adidas brand is an account of products portfolio distributed by this brand, description of their communication and characteristics of communication of their …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2014
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Martina Chládková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40726