Michaela Wernerová

Diplomová práce

Souvislost mezi mimořádným nadáním žáků a jejich styly učení v rámci učení se angličtině, jakožto cizímu jazyku

The connection between giftedness and learning styles in EFL learning
Abstract:
This diploma thesis deals with definitions of the terms giftedness and gifted learner, including the term gifted learner of English language. The thesis distinguishes various learning styles and in its' practical part, it examines the learning styles and strategies of four students - a gifted learner, a talented learner, an average learner and a twice-exceptional learner. This thesis also includes …více
Abstract:
Diplomová práce se zabývá definicí pojmů nadání, definicí nadaných žáků, včetně pojmu nadaný žák anglického jazyka. Práce kategorizuje jednotlivé učební styly a v případové studii analyzuje učební styly a strategie 4 vybraných žáků - žáka nadaného, žáka talentovaného, žáka průměrného a žáka s diagnostikovanou dvojí výjimečností. Práce obsahuje také zasazení nadaného žáka v české legislativě a současné …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Iva Koutská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Wernerová, Michaela. Souvislost mezi mimořádným nadáním žáků a jejich styly učení v rámci učení se angličtině, jakožto cizímu jazyku. Liberec, 2022. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická