Využití nástrojů komunikačního mixu v podniku Vinotéka Jezuitská – Štěpán Kováč
Štěpán Kováč
Bachelor's thesis
Využití nástrojů komunikačního mixu v podniku Vinotéka Jezuitská
Anotácia:
Bakalářská práce Využití nástrojů komunikačního mixu v podniku Vinotéka Jezuitská je navázána na jeden z malých, ale především už tradičních podniků ve městě Znojmě, a navrhuje zdokonalení jeho marketingové komunikace, zejména nástrojů komunikačního mixu.V teoretické části jsou na základě odborné literatury obsáhle rozebrány důležité pojmy týkající se nástrojů marketingové komunikace i komunikačního …viacAbstract:
The Bachelor thesis named Application of the communication mix tools in the Vinotéka Jezuitská company is dedicated to one of the small, but traditional companies in the Znojmo city, and it suggests improvement its marketing communication, especially the tools of the communication mix.There are extensively analysed the important ideas related to the marketing communication´s tools and parts of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/xhsfwo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Názov
Vložil
Vložené
Práva