Ing. Monika Lešnerová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace a její vliv na veřejné mínění

Marketing communication and its impact on public opinion
Abstract:
V této práci je rozebrána tématika marketingové komunikace a její vliv na veřejné mínění. Toto zdánlivě ekonomické téma se opírá především o poznatky sociologie a psychologie. V teoretické části je vysvětlena problematika významu veřejnost a veřejné mínění. Dále je rozebrána současná marketingová komunikace a nové trendy v marketingu. Cílem aplikační časti je přispět k zjištění, zda lidé marketingové …more
Abstract:
The thesis discusses the topic of marketing communication and its impacton public opinion. This seemingly economic topic relies most of all on input from sociology and psychology. The theoretical part elucidates the meaning of the concepts of the public and public opinion. Further more, the current marketing communication and new trends in marketing are discussed. The goal of the application part is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2014
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní