Marketingová komunikace a její vliv na veřejné mínění – Ing. Monika Lešnerová
Ing. Monika Lešnerová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace a její vliv na veřejné mínění
Marketing communication and its impact on public opinion
Anotace:
V této práci je rozebrána tématika marketingové komunikace a její vliv na veřejné mínění. Toto zdánlivě ekonomické téma se opírá především o poznatky sociologie a psychologie. V teoretické části je vysvětlena problematika významu veřejnost a veřejné mínění. Dále je rozebrána současná marketingová komunikace a nové trendy v marketingu. Cílem aplikační časti je přispět k zjištění, zda lidé marketingové …víceAbstract:
The thesis discusses the topic of marketing communication and its impacton public opinion. This seemingly economic topic relies most of all on input from sociology and psychology. The theoretical part elucidates the meaning of the concepts of the public and public opinion. Further more, the current marketing communication and new trends in marketing are discussed. The goal of the application part is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gkdqq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zahraniční politika ČR v kontextu výzkumů veřejného mínění
Andrea Ježová -
Metody průzkumu veřejného mínění: jejich výhody, limity a etický rozměr
Olha Olašyn -
Vliv výzkumů veřejného mínění a veřejného mínění na zahraniční politiku ČR
Jan Osička -
Vliv médií na utváření veřejného mínění
Vanesa Maurycová -
Projekt výzkumu veřejného mínění občanů Jablunkovska o tamější sociální práci
Veronika Ćmielová -
Adopce na dálku - projekt výzkumu veřejného mínění
Jaromír Fic -
Rakouská zahraniční politika vůči České republice ve světle veřejného mínění a mediálního obrazu
Dana Karásková -
Vliv médií na utváření veřejného mínění
Markéta Sejkorová