Assessment of writing in dyslexic learners at lower secondary school – Bc. Markéta Vysloužilová
Bc. Markéta Vysloužilová
Bakalářská práce
Assessment of writing in dyslexic learners at lower secondary school
Assessment of writing in dyslexic learners at lower secondary school
Anotace:
Mnoho pozornosti se v dnešní době upírá na žáky se specifickými poruchami učení. Dyslexie je jednou z nejčastějčích poruch mezi žáky základních škol a proto se tato bakalářská práce zaměřuje právě na dyslektické žáky a hodnocení jejich písemných projevů v hodinách anglického jazyka. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část představuje specifické poruchy učení, psaní …víceAbstract:
A lot of attention is paid to the learners with specific learning difficulties nowadays. Dyslexia is the most common disability among primary school pupils, therefore this bachelor thesis focuses on dyslexic learners and evaluation of their written assignments in English classes. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with SLD, writing and accommodation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l2oyu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková