Bc. Tomáš Hloušek
Diplomová práce
Online marketing vybrané firmy
Online marketing of selected company
Anotace:
Marketing se v posledních letech vyvíjí a mění rychleji, než mnoho společností stačí reagovat. V internetové podobě je to ještě dynamičtější a složitější se udržet v hyperkonkurenčním prostředí. Tato diplomová práce se zabývá analýzou online marketingu společnosti Park Golf a.s. a její komunikace k zákazníkům. V teoretické části jsou vysvětleny online komunikační prostředky a jejich správné využití …víceAbstract:
In recent years marketing has ben evolving and changing faster than many companies are able to react. In the online form it is even more dynamic and difficult to keep up in the hyper-competitive environment. This diploma thesis is focused on the online marketing analysis of the company called Park Golf a.s. and its communication towards the costumers. In the theoretical part are explained online communication …víceKlíčová slova
Online marketing Google Analytics Facebook email webové stránky databáze SEO webpages database
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w44li/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Analýza systému Google Analytics a jeho využití v e-businessu
David Slánský -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Analýza a optimalizace webových stránek za využití nástroje Google Analytics
Václav Hájek -
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek -
Analýza online marketingových aktivit obchodu s bytovým textilem
Gabriela Lichá