On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou – Bc. Nela Sojková
Bc. Nela Sojková
Diplomová práce
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
On-line marketing communication for an e-shop with sports nutrition
Anotace:
Diplomová práce se zabývá on-line marketingovou komunikací vybraného e-shopu se sportovní výživou. Cílem práce je navrhnout doporučení a plán on-line marketingové komunikace pro zvolený e-shop na rok 2021. Závěrečná práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou definovány pojmy z oblasti on-line marketingové komunikace. Vlastní část vychází z teoretických východisek. Jsou …víceAbstract:
This diploma thesis deals with on-line marketing communication of the choosed e-shop for sports nutrition. The aim of the work is to suggest some recommendations and a plan for on-line marketing communication in the selected e-shop for 2021. The final work consists of a theoretical part and a practical one. In the theoretical part, there are defined the concepts in the field of on-line marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva