On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou – Bc. Nela Sojková
Bc. Nela Sojková
Master's thesis
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
On-line marketing communication for an e-shop with sports nutrition
Abstract:
Diplomová práce se zabývá on-line marketingovou komunikací vybraného e-shopu se sportovní výživou. Cílem práce je navrhnout doporučení a plán on-line marketingové komunikace pro zvolený e-shop na rok 2021. Závěrečná práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou definovány pojmy z oblasti on-line marketingové komunikace. Vlastní část vychází z teoretických východisek. Jsou …moreAbstract:
This diploma thesis deals with on-line marketing communication of the choosed e-shop for sports nutrition. The aim of the work is to suggest some recommendations and a plan for on-line marketing communication in the selected e-shop for 2021. The final work consists of a theoretical part and a practical one. In the theoretical part, there are defined the concepts in the field of on-line marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOJKOVÁ, Nela. \textit{On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/xitoer/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights