Marketingová komunikace při budování značky zaměstnavatele – Artur Galstyan
Artur Galstyan
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace při budování značky zaměstnavatele
Marketing communication in employer brand building
Abstract:
Hlavním cílem této kvalifikační práce je v teoretické a praktické rovině popsat marketingovou komunikaci v procesu budování značky zaměstnavatele. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů značka a značka zaměstnavatele, včetně metod budování značek a marketingových kanálů. Praktická část práce je zaměřena na komunikaci značky zaměstnavatele Pivovarů Staropramen a vnímání této značky mezi její …moreAbstract:
The main goal of this thesis is to both theoretically and practically explain marketing communication in the process of employer brand building. The theoretical part focuses on defining brand and employer brand including brand building methods as well as marketing communication channels. The thesis then focuses in its practical part on the specific case of Pivovary Staropramen's employer brand communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 1. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57643
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2015
- Supervisor: Daniela Kolouchová
- Reader: Martin Machek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57643
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev