Klady a zápory event marketingových akcí – Markéta Kodetová
Markéta Kodetová
Bakalářská práce
Klady a zápory event marketingových akcí
Positives and Negatives in Event Marketing
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjištění kladů a záporů event marketingových akcí. Bakalářská práce je rozdělena do tří částí: teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části je nejprve popsána a vysvětlena marketingová komunikace, komunikační mix, public relations, event marketing a samotný event. V analytické části je použita metoda dotazování na klady a zápory event marketingových akcí. Dále je …víceAbstract:
The objective of this Bachelor´s Dissertation is to identify the Negatives and Positives of Event Marketing. The thesis is divided into the three parts: the theoretical, the analytical and the proposal part. The theoretical part describes and explains the topic of Marketing Communication, Communication Mix, Public Relations, Event Marketing and Event. In the analytical part a questionnaire is used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13662/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KODETOVÁ, Markéta. \textit{Klady a zápory event marketingových akcí}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/xj7wsc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev