Markéta Kodetová

Bachelor's thesis

Klady a zápory event marketingových akcí

Positives and Negatives in Event Marketing
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjištění kladů a záporů event marketingových akcí. Bakalářská práce je rozdělena do tří částí: teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části je nejprve popsána a vysvětlena marketingová komunikace, komunikační mix, public relations, event marketing a samotný event. V analytické části je použita metoda dotazování na klady a zápory event marketingových akcí. Dále je …more
Abstract:
The objective of this Bachelor´s Dissertation is to identify the Negatives and Positives of Event Marketing. The thesis is divided into the three parts: the theoretical, the analytical and the proposal part. The theoretical part describes and explains the topic of Marketing Communication, Communication Mix, Public Relations, Event Marketing and Event. In the analytical part a questionnaire is used …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze