Individuální vzdělávací plány u žáků se specifickými poruchami učení a chování – Jitka Kučerová
Jitka Kučerová
Bachelor's thesis
Individuální vzdělávací plány u žáků se specifickými poruchami učení a chování
Individual education plans for students with specific learning and behavioral disorders
Abstract:
Práce se zaměřuje na individuální vzdělávací plány u žáků se specifickými poruchami učení a chování na střední škole. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části popisuji specifické poruchy učení a chování, popisuji jejich etiologii a symptomy, možnosti reedukace. Podrobněji charakterizuji individuální vzdělávací plán a konkrétní možnosti jeho tvorby a následné …moreAbstract:
My thesis is focused on individual education plans for students with specific learning difficulties and behaviour at secondary school. Is divided into theoretical and practical part.In theoretical part I am describing specific learning difficulties and behaviour, its etiology and symptoms, possibilities of reeducation. I am describing in details individual education plans and factual possibilities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČEROVÁ, Jitka. \textit{Individuální vzdělávací plány u~žáků se specifickými poruchami učení a~chování}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut of Lifelong Learning. 2018. Available from: https://theses.cz/id/xkg950/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institut of Lifelong LearningBachelor programme / field:
Specialisation in pedagogy / Teaching of practical subjects and vocational training
Theses on a related topic
-
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Teaching vocabulary to learners with specific learning difficulties
Kristýna Bromová -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Online Language Learning for Students with Specific Learning Difficulties
Alena Večeřová -
Teaching English to Learners with Specific Learning Difficulties from Teachers' Point of View
Monika Hotárková -
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran