Marketingová komunikace vybrané vysoké školy – Bára Ostřížková
Bára Ostřížková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané vysoké školy
Marketing communication of a selected university
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace Masarykovy univerzity v Brně. První část se seznamuje s teorií z oblasti marketingového a komunikačního mixu. Zahrnuje také definici terciárního vzdělávání a marketingu vysoké školy. Druhá část je zaměřena na vybranou vzdělávací instituci. Představuje Masarykovu univerzitu, analyzuje vnější a vnitřní prostředí podniku a způsob prezentace univerzity …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of marketing communication of Masaryk University in Brno. The first part introduces the theory of the marketing and communication mix. It also includes the definition of tertiary education and the marketing of a college. The second part is focused on the selected educational institution. It presents Masaryk University, analyzes the external and internal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/qqlhv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev