Bára Ostřížková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané vysoké školy

Marketing communication of a selected university
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace Masarykovy univerzity v Brně. První část se seznamuje s teorií z oblasti marketingového a komunikačního mixu. Zahrnuje také definici terciárního vzdělávání a marketingu vysoké školy. Druhá část je zaměřena na vybranou vzdělávací instituci. Představuje Masarykovu univerzitu, analyzuje vnější a vnitřní prostředí podniku a způsob prezentace univerzity …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of marketing communication of Masaryk University in Brno. The first part introduces the theory of the marketing and communication mix. It also includes the definition of tertiary education and the marketing of a college. The second part is focused on the selected educational institution. It presents Masaryk University, analyzes the external and internal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. PhDr. Ján Višňovský, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Emil Velinov, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.