Zuzana Kováříková

Bakalářská práce

Marketingové a komunikační strategie pro značku Harley Davidson

Marketing and communication strategy of the Harley Davidson brand
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií značky Harley Davidson. První kapitola teoretické části popisuje obecný marketing, jeho podstatu a marketingový mix. Zbylé dvě části se zabývají samotnou marketingovou strategií a marketingovou komerční strategií. V praktické části se již práce konkrétně zabývá analýzou marketingové a komunikační strategie českého dealera Harley Davidson Praha …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing and communication strategy of the Harley Davidson brand. The first chapter of the theoretical part describes marketing in general, its essence and marketing mix. The remaining two parts deal with the marketing strategy and the commercial marketing strategy. In the practical part the thesis analyses marketing and communication strategy of the Czech dealer - Harley …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jaroslav Vavřina

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25696