Zuzana Kováříková

Bachelor's thesis

Marketingové a komunikační strategie pro značku Harley Davidson

Marketing and communication strategy of the Harley Davidson brand
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií značky Harley Davidson. První kapitola teoretické části popisuje obecný marketing, jeho podstatu a marketingový mix. Zbylé dvě části se zabývají samotnou marketingovou strategií a marketingovou komerční strategií. V praktické části se již práce konkrétně zabývá analýzou marketingové a komunikační strategie českého dealera Harley Davidson Praha …more
Abstract:
This thesis deals with the marketing and communication strategy of the Harley Davidson brand. The first chapter of the theoretical part describes marketing in general, its essence and marketing mix. The remaining two parts deal with the marketing strategy and the commercial marketing strategy. In the practical part the thesis analyses marketing and communication strategy of the Czech dealer - Harley …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 10. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2011
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jaroslav Vavřina

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25696