Marketingové a komunikační strategie pro značku Harley Davidson – Zuzana Kováříková
Zuzana Kováříková
Bakalářská práce
Marketingové a komunikační strategie pro značku Harley Davidson
Marketing and communication strategy of the Harley Davidson brand
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií značky Harley Davidson. První kapitola teoretické části popisuje obecný marketing, jeho podstatu a marketingový mix. Zbylé dvě části se zabývají samotnou marketingovou strategií a marketingovou komerční strategií. V praktické části se již práce konkrétně zabývá analýzou marketingové a komunikační strategie českého dealera Harley Davidson Praha …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing and communication strategy of the Harley Davidson brand. The first chapter of the theoretical part describes marketing in general, its essence and marketing mix. The remaining two parts deal with the marketing strategy and the commercial marketing strategy. In the practical part the thesis analyses marketing and communication strategy of the Czech dealer - Harley …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25696
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jaroslav Vavřina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25696
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský