Management of Change and Innovation – Bc. Beáta Nemčoková, MBA
Bc. Beáta Nemčoková, MBA
Diplomová práce
Management of Change and Innovation
Management of Change and Innovation
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je navrhnout a popsat proces změn a inovací ve zvoleném podniku. Změny a inovace jsou považovány za nezbytný proces pro každou organizaci a klíčový faktor úspěchu. Je ale nezbytné, aby byly analyzovany a implementovány správně. Průzkumem trhu a analýzou společnosti mají být odhalené nedostatky ve vybrané společnosti a navrhnuté nápady na změny. Vzhledem k tomu, že …víceAbstract:
The main purpose of this diploma thesis is to propose and describe process of changes and innovations in a chosen company. Changes and innovations are described as essential process for every organization and crucial factors of success, but it is essential to analyse and implement them properly. By doing a market research and analysis of the company, there will be certain gaps discovered and ideas …víceKeywords
Řízení změn Inovace Nové technologie Pohostinství Služby Analýza Spokojenost zákazníků Výkon zaměstnanců Investice Samoobslužné systémy Management of change Innovation New technologies Hospitality industry Service Analysis Customers satisfaction Employees performance Investment Self-service systems.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l5xn6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Ludmila Mládková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Šimon Mastný, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the Customers' Satisfaction in the Restaurant Planet Sushi
Andrea Vilímová -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.
Veronika ŽERTOVÁ -
Analysis of customers´ satisfaction with Avon Ladies services
Martina KORDULIAKOVÁ -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Hana KINCLOVÁ -
The Role of Service Employees in Customer Satisfaction during COVID-19: Conditions, Problems and Prospects
Varvara Stradina -
Controlling as SME management tool in Industry 4.0
Yifei Wang