Architektura a implementace webové hry pro více hráčů – Bc. Martin ŠTĚPÁNEK
Bc. Martin ŠTĚPÁNEK
Master's thesis
Architektura a implementace webové hry pro více hráčů
Architecture and implementation of a web multiplayer game
Abstract:
Tato práce se zabývá návrhem a implementací webové on-line hry pro více hráčů, vyvíjené jako studentský projekt na Katedře informatiky a výpočetní techniky Fakulty aplikovaných věd Západočeské univerzity v Plzni. Projekt s názvem Space Traffic má za cíl zlepšit povědomé o uvedené katedře mezi žáky středních škol a také prezentovat práci studentů. Tato práce zhodnocuje game design vyvíjené hry a navrhuje …moreAbstract:
This thesis deals with design and implementation of web multiplayer online game developed as student project on Department of Computer Science and Engineering, University of West Bohemia in Pilsen. The project called Space Traffic aims to improve publicity of the said department among the high school students and also to present work of it's own students. This work reviews existing game design of developed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2012
Accessible from:: 28. 6. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Přemysl Brada, MSc. PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTĚPÁNEK, Martin. Architektura a implementace webové hry pro více hráčů. Plzeň, 2012. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.6.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 6. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědUniversity of West Bohemia
Faculty of Applied SciencesMaster programme / field:
Computer Science and Engineering / Software Engineering
Theses on a related topic
-
Spoľahlivosť a vysoká dostupnosť servisne orientovaných systémov
Miloš Šilhár -
Podniková servisně orientovaná architektura
Filip Malik -
Webové služby a servisně orientovaná architektura v jazyku Java
Martin Kocurek -
Servisně orientovaná architektura (SOA)
Rostislav Stříbrný -
Servisně orientovaná architektura (SOA) a WCF (Windows Communication Foundation) pro psaní distribuovaných aplikací
Stanislav Fajfr -
Riadenie podnikových procesov servisne orientovanej architektúry
David Klečka -
Architektonické vzory pre servisne orientované systémy
Dávid Černý -
Návrh servisně orientované architektury pomocí CASE nástrojů
Filip Jirásek