Bc. Anna Bergerová

Bakalářská práce

Srovnávací analýza marketingové komunikace aukčních síní a galerií

The comparative analyses of marketing communication of auction houses and galleries
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním marketingové komunikace aukčních síní a galerií. V teoretické části popisuje teorii marketingové komunikace a její cíle. Dále jsou potom popsány jednotlivé složky komunikačního mixu. V krátkosti teoretická část práce nastiňuje trh s uměním a vymezuje pojmy art marketing, aukční síň a galerie. V praktické části je popsán postup metody sběru dat kvalitativního …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with comparison of marketing communication of auction houses and galleries. The theoretical part describes the theory of marketing communication and its goals. Then It describes the particular components of the promotional mix. The theoretical part briefly describes the art market and defines the concepts of art marketing, auction house and gallery. In the practical part the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Rudolf F. Heidu
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní