Srovnávací analýza marketingové komunikace aukčních síní a galerií – Bc. Anna Bergerová
Bc. Anna Bergerová
Bachelor's thesis
Srovnávací analýza marketingové komunikace aukčních síní a galerií
The comparative analyses of marketing communication of auction houses and galleries
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním marketingové komunikace aukčních síní a galerií. V teoretické části popisuje teorii marketingové komunikace a její cíle. Dále jsou potom popsány jednotlivé složky komunikačního mixu. V krátkosti teoretická část práce nastiňuje trh s uměním a vymezuje pojmy art marketing, aukční síň a galerie. V praktické části je popsán postup metody sběru dat kvalitativního …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with comparison of marketing communication of auction houses and galleries. The theoretical part describes the theory of marketing communication and its goals. Then It describes the particular components of the promotional mix. The theoretical part briefly describes the art market and defines the concepts of art marketing, auction house and gallery. In the practical part the …moreKeywords
Art marketing aukční síň dražba komunikační mix kvalitativní výzkum marketingová komunikace strukturovaný rozhovor trh s uměním veřejná galerie výstava Art market Auction Auction house Exposition Marketing communication Promotional mix Public gallery Qualitative research Structured interview.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/iw60o/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Rudolf F. Heidu
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev