Srovnávací analýza marketingové komunikace aukčních síní a galerií – Bc. Anna Bergerová
Bc. Anna Bergerová
Bakalářská práce
Srovnávací analýza marketingové komunikace aukčních síní a galerií
The comparative analyses of marketing communication of auction houses and galleries
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním marketingové komunikace aukčních síní a galerií. V teoretické části popisuje teorii marketingové komunikace a její cíle. Dále jsou potom popsány jednotlivé složky komunikačního mixu. V krátkosti teoretická část práce nastiňuje trh s uměním a vymezuje pojmy art marketing, aukční síň a galerie. V praktické části je popsán postup metody sběru dat kvalitativního …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with comparison of marketing communication of auction houses and galleries. The theoretical part describes the theory of marketing communication and its goals. Then It describes the particular components of the promotional mix. The theoretical part briefly describes the art market and defines the concepts of art marketing, auction house and gallery. In the practical part the …víceKlíčová slova
Art marketing aukční síň dražba komunikační mix kvalitativní výzkum marketingová komunikace strukturovaný rozhovor trh s uměním veřejná galerie výstava Art market Auction Auction house Exposition Marketing communication Promotional mix Public gallery Qualitative research Structured interview.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iw60o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Rudolf F. Heidu
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev