Marketingová komunikace cestovní kanceláře Ca-LERA – Veronika Rounová
Veronika Rounová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace cestovní kanceláře Ca-LERA
Anotace:
Bakalářská práce Marketingová komunikace cestovní kanceláře Ca-LERA je zaměřena na komunikační mix a marketingovou komunikace cestovní kanceláře se svými zákazníky a je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou.Teoretická část se bude zabývat literární rešerší českých i zahraničních autorů, díky kterým bude popsáno, co to je marketing, marketingový a komunikační mix, jejich nástroje. Dále se …víceAbstract:
My bachelor thesis called Marketing communication of travel bureau Ca-LERA is focused on marketing mix and marketing communication of travel bureau with her customers. This bachelor thesis is separated into 2 parts, theoretical and practical.Theoretical part is about literature and by that I mean czech and foreign authors and mainly because of them, there will be described what is marketing, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/xpswrh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva