Marketingová komunikace - product placement – Viktória Včelková
Viktória Včelková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace - product placement
Marketing communication – product placement
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku účinnosti product placementu. Hlavním cílem je zhodnotit účinnost product placementu v audiovizuální ukázce. Prvním dílčím cílem je porovnání divácké znalosti světových a asijských značek. Dalším sekundárním cílem je najít souvislost mezi znalostí značky a účinkem product placementu.Vlastní práce je zaměřena na určení účinnosti product placementu v audiovizuálních …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on problematics of product placement efficacy. Main goal is to evaluate the efficacy of product placement in audio-visual sample. The first partial goal is the comparison of the knowledge of Asian and world branding among audience. Secondly, it is aimed to investigate and find correlation between knowledge of the brand and the product placement efficacy.The experimental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva