Viktória Včelková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace - product placement

Marketing communication – product placement
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku účinnosti product placementu. Hlavním cílem je zhodnotit účinnost product placementu v audiovizuální ukázce. Prvním dílčím cílem je porovnání divácké znalosti světových a asijských značek. Dalším sekundárním cílem je najít souvislost mezi znalostí značky a účinkem product placementu.Vlastní práce je zaměřena na určení účinnosti product placementu v audiovizuálních …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on problematics of product placement efficacy. Main goal is to evaluate the efficacy of product placement in audio-visual sample. The first partial goal is the comparison of the knowledge of Asian and world branding among audience. Secondly, it is aimed to investigate and find correlation between knowledge of the brand and the product placement efficacy.The experimental …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Huml

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses xqa8ut xqa8ut/2
24. 3. 2020
Složky
Soubory
Mach, J.
24. 3. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.