Jana Šlápotová

Bakalářská práce

Marketingová strategie hradu Bítov

Marketing strategy of Bítov Castle
Anotace:
Šlápotová, J. Marketingová strategie hradu Bítov. Bakalářská práce: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií hradu Bítov se zaměřením na oblast marketingové komunikace. Cílem je zhodnotit současnou situaci marketingové komunikace hradu Bítov a navrhnout kroky k jejímu zlepšení, aby došlo k nárůstu povědomí o hradu Bítov a ke zvýšení jeho atraktivity pro …více
Abstract:
Šlápotová, J. Marketing strategy of Bítov Castle. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2024. The bachelor thesis deals with the marketing strategy of Bítov Castle with a focus on marketing communication. The aim is to evaluate the current situation of marketing communication of Bítov Castle and to propose steps to improve it in order to increase the awareness of Bítov Castle and its attractiveness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Andrea Králiková
  • Oponent: Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta