Marketingová strategie hradu Bítov – Jana Šlápotová
Jana Šlápotová
Bakalářská práce
Marketingová strategie hradu Bítov
Marketing strategy of Bítov Castle
Anotace:
Šlápotová, J. Marketingová strategie hradu Bítov. Bakalářská práce: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií hradu Bítov se zaměřením na oblast marketingové komunikace. Cílem je zhodnotit současnou situaci marketingové komunikace hradu Bítov a navrhnout kroky k jejímu zlepšení, aby došlo k nárůstu povědomí o hradu Bítov a ke zvýšení jeho atraktivity pro …víceAbstract:
Šlápotová, J. Marketing strategy of Bítov Castle. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2024. The bachelor thesis deals with the marketing strategy of Bítov Castle with a focus on marketing communication. The aim is to evaluate the current situation of marketing communication of Bítov Castle and to propose steps to improve it in order to increase the awareness of Bítov Castle and its attractiveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Andrea Králiková
- Oponent: Lenka Harantová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev