Mobilní aplikace z pohledu marketingu – Bc. Lukáš Troup
Bc. Lukáš Troup
Bakalářská práce
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je přiblížit softwarové aplikace určené pro mobilní zařízení a především jejich pozici v marketingovém mixu. V první části práce je téma mobilních a webových aplikací rozebráno teoreticky a vysvětleny jsou veškeré základní pojmy potřebné k pochopení celé problematiky. V druhé části práce je představena značka UHLIKOVEFOLIE.CZ, respektive …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is to describe software applications designed for mobile devices, and their position in the marketing mix. In the first part is discussed the topic of mobile and web applications theoretically and there are explained all the basic concepts needed to understand the whole issue. The second part introduces the brand UHLIKOVEFOLIE.CZ respectively company LARX s.r.o., …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/tojc7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2018
- Vedoucí: Ing. Radek Bartuška, MBA
- Oponent: Ing. Petr Oros
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení technologií vhodných pro vývoj Mobile First a Mobilních nativních aplikací
Aleš Kůtek -
Mobilní aplikace pro reklamní agenturu
Tomáš Kubíček -
Mobilní aplikace knihoven
Pavel Šáda -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová