Marketingová komunikace vybrané cestovní kanceláře – Klára Persánová
Klára Persánová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybrané cestovní kanceláře
Marketing communication of chosen travel agency
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci vybrané cestovní kanceláře Nirvana Travel a navrhnout doporučení na zlepšení. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů vztahujících se k dané problematice, jako je cestovní kancelář, marketing a marketingový mix. Podrobněji je zde pak popsána marketingová komunikace a její nástroje. V praktické části je nejprve charakterizována …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the marketing communication of a chosen travel agency, Nirvana Travel, and to propose recommendations for improvement. The theoretical part deals with an explanation of a basic terminology connected with the topic such as travel agency, marketing, and marketing mix. In more detail, marketing communication and its tools are described. In the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85738
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2022
- Supervisor: Zdenka Petrů
- Reader: Zuzana Kvítková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85738
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev