Klára Persánová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané cestovní kanceláře

Marketing communication of chosen travel agency
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci vybrané cestovní kanceláře Nirvana Travel a navrhnout doporučení na zlepšení. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů vztahujících se k dané problematice, jako je cestovní kancelář, marketing a marketingový mix. Podrobněji je zde pak popsána marketingová komunikace a její nástroje. V praktické části je nejprve charakterizována …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the marketing communication of a chosen travel agency, Nirvana Travel, and to propose recommendations for improvement. The theoretical part deals with an explanation of a basic terminology connected with the topic such as travel agency, marketing, and marketing mix. In more detail, marketing communication and its tools are described. In the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
  • Vedoucí: Zdenka Petrů
  • Oponent: Zuzana Kvítková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85738