Marketingová komunikace vybrané cestovní kanceláře – Klára Persánová
Klára Persánová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané cestovní kanceláře
Marketing communication of chosen travel agency
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci vybrané cestovní kanceláře Nirvana Travel a navrhnout doporučení na zlepšení. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů vztahujících se k dané problematice, jako je cestovní kancelář, marketing a marketingový mix. Podrobněji je zde pak popsána marketingová komunikace a její nástroje. V praktické části je nejprve charakterizována …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the marketing communication of a chosen travel agency, Nirvana Travel, and to propose recommendations for improvement. The theoretical part deals with an explanation of a basic terminology connected with the topic such as travel agency, marketing, and marketing mix. In more detail, marketing communication and its tools are described. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85738
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Zdenka Petrů
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85738
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev