Klára Persánová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybrané cestovní kanceláře

Marketing communication of chosen travel agency
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci vybrané cestovní kanceláře Nirvana Travel a navrhnout doporučení na zlepšení. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů vztahujících se k dané problematice, jako je cestovní kancelář, marketing a marketingový mix. Podrobněji je zde pak popsána marketingová komunikace a její nástroje. V praktické části je nejprve charakterizována …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the marketing communication of a chosen travel agency, Nirvana Travel, and to propose recommendations for improvement. The theoretical part deals with an explanation of a basic terminology connected with the topic such as travel agency, marketing, and marketing mix. In more detail, marketing communication and its tools are described. In the practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2022
  • Supervisor: Zdenka Petrů
  • Reader: Zuzana Kvítková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85738