Umísťování zahraničního produktu na českém trhu – Ing. Zuzana Homolová
Ing. Zuzana Homolová
Diplomová práce
Umísťování zahraničního produktu na českém trhu
Positioning of the foreign product at the Czech market
Anotace:
Predmetom diplomovej práce "Umísťování zahraničného produktu na českém trhu" je analýza postupu vybranej firmy, dovozcu a distribútora potravinárskych výrobkov, pri umiesťovaní produktu spotrebného charakteru na eskom trhu. Táto analýza neopomína interkulturálne špecifiká a vychádza predovšetkým z teoretických poznatkov odbornej literatúry popisujúcich marketingový a komunikaný mix. V závere vyhodnocuje …víceAbstract:
The object of the submitted thesis "Positioning of the foreign product at the Czech market" is to analyze the measures of one selected company, an importer and distributor of food products, undertaken in the process of positioning a consumer good at the Czech market. This process is evaluated in the context of the intercultural differences and is based mainly on the theoretic knowledge describing the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/us2zr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec