Ing. Zuzana Homolová

Diplomová práce

Umísťování zahraničního produktu na českém trhu

Positioning of the foreign product at the Czech market
Anotace:
Predmetom diplomovej práce "Umísťování zahraničného produktu na českém trhu" je analýza postupu vybranej firmy, dovozcu a distribútora potravinárskych výrobkov, pri umiesťovaní produktu spotrebného charakteru na eskom trhu. Táto analýza neopomína interkulturálne špecifiká a vychádza predovšetkým z teoretických poznatkov odbornej literatúry popisujúcich marketingový a komunikaný mix. V závere vyhodnocuje …více
Abstract:
The object of the submitted thesis "Positioning of the foreign product at the Czech market" is to analyze the measures of one selected company, an importer and distributor of food products, undertaken in the process of positioning a consumer good at the Czech market. This process is evaluated in the context of the intercultural differences and is based mainly on the theoretic knowledge describing the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta