Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky – Bc. Václav Martin
Bc. Václav Martin
Bakalářská práce
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Guerilla Marketing - Opportunities for SMEs
Anotace:
Práce představuje online guerillový marketing jako potenciální řešení komunikačních potřeb malých a středních firem se zvláštní pozorností věnovanou moderním informačním technologiím a možnostem jejich netradičního využití.Abstract:
This thesis introduces online guerilla marketing as a valid option for marketing communication of small and middle-sized companies. The main focus in this work is on modern information technologies and their utilization in non-traditional forms of marketing communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h1w98/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
- Vedoucí: Mgr. Evžen Staněk
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev