Bc. Václav Martin

Bakalářská práce

Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky

Guerilla Marketing - Opportunities for SMEs
Anotace:
Práce představuje online guerillový marketing jako potenciální řešení komunikačních potřeb malých a středních firem se zvláštní pozorností věnovanou moderním informačním technologiím a možnostem jejich netradičního využití.
Abstract:
This thesis introduces online guerilla marketing as a valid option for marketing communication of small and middle-sized companies. The main focus in this work is on modern information technologies and their utilization in non-traditional forms of marketing communication.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Evžen Staněk
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní