Bc. Inna Pavlová

Bachelor's thesis

Národní mentalita jako faktor ovlivňující firemní vztahy

National mentality as a factor affecting relations
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo pomocí odborné literatury analyzovat a dokázat důležitost existence firemní kultury v obchodních vztazích. Z analýzy, kterou jsem provedla za pomoci dotazníku, se dozvíme, na jaké úrovni funguje firemní kultura v luxusním obchodě s potravinami Julius Meinl v Praze. Jedním z cílů bylo také zjistit, zda existuje rozdíl mezi rakouským a českým stylem firemní kultury …more
Abstract:
The main objective of this thesis was to analyze using professional literature and demonstrate the importance of a corporate culture in business relationships . The analysis that I conducted with the help of a questionnaire, we will learn what level of corporate culture works in a luxury grocery store Julius Meinl in Prague. One of the objectives was to find out whether there is a difference between …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Barbora Koklarová
  • Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze